zaterdag 15 oktober 2011

Weer eens een berichtje

Hallo, ik heb niet zo veel volgers, maar degenen die me volgen zullen zich misschien afgevraagd hebben waarom er zo lang geen nieuws te zien was.
Wel, ik ben verhuisd deze zomer, dus er was weinig te freubelen. Alles zat in dozen en ik was in huis bezig met schilderen, behangen e.d. We hebben een mooi huis gekregen en ik heb inmiddels mijn spullen op de zolder kunnen uitstallen. Ik kan daar zelfs workshops geven voor een klein groepje mensen. Er zijn wat mensen die daar interesse in hebben, dus ik ga proberen dat snel te realiseren.
Vandaag ben ik bij Doe@ding geweest voor een herfst workshop. Onder leiding van Ellen Brons hebben we een herfstboekje gemaakt. Geweldig om te doen.
Daar ontmoet je natuurlijk altijd leuke scrapfanaten en 2 daarvan heb ik net de Blog van opgezocht en ik ben volger geworden, omdat het wel heel leuke blogs zijn: scrapfanaatpeter.blogspot.com en scrappingann.blogspot.com. Gaan jullie daar ook eens kijken?
Ik zal snel weer wat foto's plaatsen, want ik ben wel creatief geweest de laatste dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten